قومی


طیارہ حادثہ تحقیقات، فرانسیسی ٹیم کا ہیلی کاپٹر کے ذریعے جائے حادثہ اور رن وے کا معائنہ

کراچی:کراچی طیارہ حادثے کی تحقیقات جاری ہیں، فرانسیسی ماہرین کی ٹیم نے چوتھے روز ہیلی کاپٹر کے ذریعے جائے حادثہ اور رن وے کا معائنہ کیا اور ویڈیوز بھی بنائیں۔ سندھ ہائیکورٹ میں حادثہ تحقیقات..

16 گھنٹے پہلے

کورونا بے قابو، ملک میں ریکارڈ 57 زندگیاں نگل گیا، 64 ہزار 28 متاثر

لاہور:پاکستان میں کورونا کے متاثرین تیزی سے بڑھنے لگے، ملک بھر میں کورونا کے تصدیق شدہ کیسز کی تعداد 64 ہزار 28 تک پہنچ گئی جبکہ ایک دن میں 57 افراد جاں بحق ہوگئے جس..

16 گھنٹے پہلے

وفاقی وزیر علی زیدی کا عزیر بلوچ کی جے آئی ٹی رپورٹ پبلک کرنے کا مطالبہ

کراچی:وفاقی وزیر علی زیدی نے عزیر بلوچ، نثار مورائی اور سانحہ بلدیہ کی جے آئی ٹی رپورٹ پبلک کرنے کا مطالبہ کر دیا۔ انہوں نے کہا جے آئی ٹی میں شامل لوگ ایوان میں بیٹھے..

16 گھنٹے پہلے

وزیراعظم کا گزشتہ طیارہ حادثات کی تحقیقاتی رپورٹ پبلک کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد:وزیراعظم نے ملک کی گزشتہ تمام طیارہ حادثات کی تحقیقاتی رپورٹ کو پبلک کرنے کا فیصلہ کرلیا۔ وزیر اعظم کی زیر صدارت کراچی طیارہ حادثہ پر اہم اجلاس ہوا جس میں عمران خان کو طیارہ..

2 دن پہلے

چین کے بعد پاکستان کا بھی بھارت کو منہ توڑ جواب، جاسوس ڈرون مار گرایا

راولپنڈی:چین کے بعد پاکستان نے بھی بھارت کو منہ توڑ جواب دیتے ہوئے اس کا جاسوس ڈرون مار گرایا ہے۔پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی) آر کے مطابق بھارتی جاسوس ڈرون کواڈ..

3 دن پہلے

کورونا کا پھیلاؤ تیز، ایک ہی دن میں 28 افراد جاں بحق، 59 ہزار 151 متاثر

لاہور: پاکستان میں کورونا کے متاثرین تیزی سے بڑھنے لگے، ملک بھر میں کورونا کے تصدیق شدہ کیسز کی تعداد 59 ہزار 151 تک پہنچ گئی جبکہ ایک دن میں 28 افراد جاں بحق ہوگئے..

3 دن پہلے

چینی سبسڈی: معاون خصوصی شہزاد اکبر نے مقدمات قائم کرنے کا اشارہ دیدیا

اسلام آباد:وزیراعظم کے معاون خصوصی بیرسٹر شہزاد اکبر چینی سبسڈی پر مقدمات قائم کرنے اور نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں ڈالنے کا اشارہ دیدیا ہےبیرسٹر شہزاد اکبر نے کہا ہے کہ جس نے سبسڈی سے..

3 دن پہلے

مودی حکومت خطے اور ہمسائیوں کیلئے خطرہ بن چکی: وزیراعظم عمران خان

  اسلام آباد: (دنیا نیوز) وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے مودی حکومت خطے اور ہمسائیوں کیلئے خطرہ بن چکی، بھارت شہریت ایکٹ سے بنگلا دیش، سرحدی تنازعات سے چین اور نیپال سے الجھ رہا ہے،..

3 دن پہلے

پاکستان میں کورونا نے مزید 30 افراد کی جان لے لی، متاثرین کی تعداد 57 ہزار سے متجاوز

اسلام آباد: پاکستان میں کورونا نے مزید 30 افراد کی جان لے لی، موذی وبا سے جاں بحق افراد کی تعداد 1197 ہو گئی، متاثرہ افراد کی تعداد 57 ہزار سے بھی زیادہ ہو گئی۔..

4 دن پہلے

وینٹی لیٹرز کے حوالے سے حالات کنٹرول میں ہیں، چیئرمین این ڈی ایم اے

اسلام آباد:چیئرمین این ڈی ایم اے لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل نے کہا ہے کہ وینٹی لیٹرز کے حوالے سے حالات انڈر کنٹرول ہیں، فیصل آباد سے متعلق سوشل میڈیا کی خبروں میں کوئی صداقت نہیں،..

4 دن پہلے

فورسز کی رسوائی پر بھارتی سیاسی قیادت کی آواز بند،پاکستان کیخلاف پراپیگنڈہ شروع

  اسلام آباد: بھارتی فورسز سکم اور لداخ میں رسوائی اور شرمندگی سے دوچار، واقعہ پر بھارتی سیاسی قیادت کی آواز بند، پاکستان کے خلاف پراپیگنڈہ شروع کر دیا گیا۔بھارتی میڈیا پر پاکستان کے آرمی چیف..

4 دن پہلے

کورونا مزید 34 زندگیاں نگل گیا، 1101 اموات، 52 ہزار 437 افراد متاثر

لاہور: پاکستان میں کورونا کے متاثرین تیزی سے بڑھنے لگے، ملک بھر میں کورونا کے تصدیق شدہ کیسز کی تعداد 52 ہزار 437 تک پہنچ گئی جبکہ ایک دن میں 34 افراد جاں بحق ہوگئے..

7 دن پہلے

پاکستانی کورونا وباء کیساتھ طیارہ حادثے کا دکھ بھی سہہ رہے ہیں:بلاول زرداری

لاڑکانہ: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئر مین بلاول بھٹو زرداری نے اپیل کرتے ہوئے کہا ہے کہ سادگی سے عید منائیں، نمازِ عید کی ادائیگی کرنا ہے تو حکومتی ایس او پیز..

7 دن پہلے

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا سیکرٹری جنرل او آئی سی سے ٹیلیفونک رابطہ

اسلام آباد:وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا سیکرٹری جنرل او آئی سی ڈاکٹر یوسف بن احمد العثیمین سے ٹیلیفونک رابطہ ہوا۔ اس موقع پر وزیر خارجہ نے سیکرٹری جنرل او آئی سی کو مقبوضہ جموں..

7 دن پہلے

پی آئی اے طیارہ حادثہ: آرمی چیف کا قیمتی انسانی جانوں کے نقصان پر افسوس

راولپنڈی:آرمی چیف نے پی آئی اے طیارے حادثے میں قیمتی انسانی جانوں کے نقصان پر افسوس کا اظہار کیا، جنرل قمر جاوید باجوہ نے متاثرہ خاندانوں سے افسوس اور ہمدردی کا اظہار کیا۔ آرمی چیف..

1 ہفتہ پہلے