قومی


فارن فنڈنگ کیس میں پہلے پی ٹی آئی پھر دوسروں کا فیصلہ سنایا جائے: بلاول

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئر مین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن فارن فنڈنگ کیس میں پہلے تحریک انصاف پھر دوسروں کا فیصلہ سنائے۔ بیک ڈوررابطوں سے انکارکرتا ہوں، ہمیشہ کی..

20 گھنٹے پہلے

پی آئی اے کے لیز پر لیے گئے طیارے کی کمپنی کے مالک اور ڈائریکٹر بھارتی نکلے

    اسلام آباد: ملائیشیا میں پی آئی اے طیارے کو قبضے میں لینے کے معاملے میں نیا موڑ آگیا۔ لیز پر لیے گئے طیارے کی کمپنی کا مالک اور ڈائریکٹر بھارتی نکلے، پری گرائن کمپنی کا..

20 گھنٹے پہلے

بھارت ریاست نہیں مافیا ہے، مکروہ چہرہ بے نقاب کرتے رہیں گے: معید یوسف

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی برائے قومی سلامتی معید یوسف کا کہنا ہے کہ بھارت نے پاکستان کیخلاف 20 سال سے دہشت گردی کا ڈھونگ رچایا تھا، ہمیں بھارتی چوریوں پر حیران..

20 گھنٹے پہلے

وفاقی وزرا کی وزیراعظم سے ندیم افضل چن کا استعفیٰ منظور نہ کرنیکی درخواست

اسلام آباد: ندیم افضل چن کے مستعفی ہونے کا معاملے پر حکومتی وزرا متحرک ہو گئے ہیں اور انہوں نے وزیراعظم سے ان کا استعفیٰ منظور نہ کرنیکی درخواست کر دی ہے۔جن وزرا نے وزیراعظم..

3 دن پہلے

احتجاج جمہوری حق، اپوزیشن نے قانون سے ہٹ کر کچھ کیا تو ایکشن ہوگا: وفاقی وزرا

اسلام آباد: وفاقی وزرا نے کہا ہے کہ اپوزیشن ملک میں افراتفری پھیلانے کے درپے ہے، احتجاج جمہوری حق لیکن قانون ہاتھ میں نہیں لینے دیں گے، امید ہے مخالفین کوئی مسئلہ پیدا نہیں کریں..

3 دن پہلے

بھارتی فوج کی ایل اوسی پردوبارہ اشتعال انگیزی، فائرنگ سے 28 سالہ سپاہی شہید

راولپنڈی:  قانض بھارتی فوج نے ایک مرتبہ پھر بین الاقوامی قوانین کی دھجیاں اڑاتے ہوئے لائن آف کنٹرول پر اپنی اشتعال انگیزی کا نشانہ بنایا ہے۔ حالیہ فائرنگ سے 28 سالہ سپاہی نبیل لیاقت شہید..

3 دن پہلے

بھارتی سینئرسفارتکارکی دفترخارجہ طلبی،جنگ بندی کی خلاف ورزیوں پر شدید احتجاج

اسلام آباد:  بھارتی سینئر سفارتکار کو دفتر خارجہ طلب کرکے 11 جنوری کو قابض بھارتی افواج کی جانب سے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) کے نیزہ پیر سیکٹر میں جنگ بندی کی بلا اشتعال..

5 دن پہلے

بین الافغان مذاکرات میں طے پانے والوں فیصلوں کا خیر مقدم کریں گے، وزیر خارجہ

اسلام آباد:  وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ ہم بین الافغان مذاکرات میں طے کردہ فیصلوں کا خیر مقدم کریں گے۔ خطے میں امن واستحکام افغانستان میں دیرپا قیام امن سے..

5 دن پہلے

وفاقی کابینہ کا اجلاس: ہائی سپیڈ ڈیزل کو ٹیکس اور ڈیوٹی سے استثنیٰ کی منظوری

اسلام آباد:  وزیراعظم عمران خان کے زیر صدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں آڈیٹر جنرل کے اختیارات اور ہائی سپیڈ ڈیزل کو ٹیکس اور ڈیوٹی سے استثنیٰ کی منظوری دیدی گئی ہے۔ تفصیل کے مطابق وزیراعظم..

5 دن پہلے

بروقت حکومتی فیصلوں سے کورونا کیسز میں کمی آنا شروع ہو گئی، اسد عمر

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائےمنصوبہ بندی اسد عمر نے کہا ہے کہ حکومت کے بروقت اور نتیجہ خیز فیصلوں کی وجہ سے دوسری لہر میں کورونا کے کیسز اور اموات کی شرح میں کمی آنا..

6 دن پہلے

بھارت پاکستان میں دہشتگردوں کی پشت پناہی کررہا ہے،وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی

اسلام آباد:  وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ پاکستان ہر سفارتی محاذ پر بھارت کا مقابلہ کر رہا ہے، ہم بھارت کے عزائم کو بے نقاب کرتے رہیں گے۔ بھارت پاکستان میں..

6 دن پہلے

فوج سیاسی معاملات میں مداخلت نہیں‌ کرتی، نہ ہی گھسیٹا جائے:ڈی جی آئی ایس پی آر

فوج سیاسی معاملات میں مداخلت نہیں‌ کرتی، نہ ہی گھسیٹا جائے:ڈی جی آئی ایس پی آر   راولپنڈی: پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل بابر افتخار نے کہا ہے کہ فوج سیاسی معاملات میں مداخلت کرتی ہے،..

6 دن پہلے

'حکومت ہزارہ برادری کیساتھ، کمیشن آزادانہ تحقیقات کر کے جلد رپورٹ پیش کریگا'

لاہور:  فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ حکومت ہزارہ برادری کے ساتھ کھڑی ہے، کمیشن آزادانہ تحقیقات کر کے جلد رپورٹ پیش کریگا۔ معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب..

1 ہفتہ پہلے

وزیراعظم عمران خان سردار بہادر خان ویمن یونیورسٹی پہنچ گئے

      کوئٹہ: وزیراعظم عمران خان سانحہ مچھ کے شہداء کے لواحقین سے ملاقات کے لئے سردار بہادر خان وومن یونیورسٹی پہنچ گئے۔ اس سے قبل وزیراعظم سے گورنر اور وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال نے ملاقات کی۔ اس..

1 ہفتہ پہلے

سانحہ مچھ کے شہدا کی کوئٹہ کے ہزارہ ٹاؤن قبرستان میں تدفین

کوئٹہ:  بلوچستان کے علاقے مچھ میں دہشت گردوں کی فائرنگ سے جاں بحق ہونیوالے کان کنوں کو کوئٹہ میں سپرد خاک کر دیا گیا۔ نماز جنازہ میں وفاقی، صوبائی وزرا ڈپٹی سپیکر قومی اسمبلی اور..

1 ہفتہ پہلے