بین القوامی


اجیت ڈوول جھوٹے آپریشن کا ماسٹر مائنڈ، دویندرسنگھ کی گرفتاری سے بھانڈا پھوٹ گیا

نئی دہلی:نریندر مودی کے نیشنل سیکیورٹی ایڈوائزر اجیت ڈوول فالس فلیگ آپریشن کا ماسٹر مائنڈ ہے، مقبوضہ کشمیر سے پولیس افسر دویندر سنگھ کی گرفتاری سے بھانڈا پھوٹ گیا۔دو ہزار ایک میں بھارتی پارلیمنٹ پر..

18 منٹ پہلے

مقبوضہ کشمیر میں 10 بچوں کی پُراسرار ہلاکت، 6 کی حالت تشویشناک، عوام پریشان

سرینگر:مقبوضہ کشمیر کے ضلع اودھم پور میں دس بچوں کی پراسرار ہلاکت ہوئی ہے، 6 کی حالت تشویشناک ہے۔ حکام موت کی وجوہات بتانے سے گریز کر رہے ہیں کشمیری عوام خصوصا بچوں‌ کے والدین..

33 منٹ پہلے

امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز کی آج پاکستان آمد، 22 جنوری تک قیام کریں گی

واشنگٹن:امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز آج پاکستان آئیں گی، پاکستانی حکام سے باہمی امور اور علاقائی سیکیورٹی کی صورتحال پر تبادلہ خیال کریں گی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز..

39 منٹ پہلے

دوحہ: شہریار آفریدی جیل میں قید پاکستانیوں سے ملاقات کیلئے پہنچ گئے

دوحہ:وفاقی وزیرانسداد منشیات شہریار آفریدی قطر کے دارالحکومت دوحہ میں قید پاکستانیوں سے ملاقات کے لیے جیل پہنچ گئے۔قطر کے دارالحکومت دوحہ میں شہریار آفریدی نے قید پاکستانیوں سے ملاقات کی۔ وزیر مملکت کو اپنے..

1 دن پہلے

مسئلہ کشمیر پر بھارت سلامتی کونسل کے رکن ممالک کی درخواست کا جواب دے : چین

  بیجنگ:چین نے مسئلہ کشمیرکو اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق حل کرنے پر زوردیتے ہوئے مطالبہ کیا کہ بھارت سلامتی کونسل کےرکن ممالک کی درخواست کا جواب دے۔ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ..

2 دن پہلے

ڈونلڈ ٹرمپ بہروپیا، مذاکرات کیلئے تیار مگر امریکا سے نہیں: آیت اللہ خامنہ ای

تہران:ایران کے دارالحکومت تہران میں 2012ء کے بعد پہلی مرتبہ جمعے کی نماز کی امامت کرتے ہوئے سپریم لیڈر آیت اللہ خامنہ ای کا کہنا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ بہروپیا ہے جو ہماری عوام کی..

2 دن پہلے

مودی اپنے 36 سینئر وزرا کو مقبوضہ جموں و کشمیر کیوں بھیج رہے ہیں ؟

اسلام آباد:بھارتی حکومت نے کشمیر میں سیاسی بے چینی سے نمٹنے کے لئے مرکزی وزرا کی طرف سے عوامی رابطہ مہم شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ لیکن کیا اس سے کوئی فرق پڑے گا..

2 دن پہلے

آسٹریلیا: بارش کے بعد سیلابی پانی چڑیا گھر میں داخل، جانور محفوظ مقام پر منتقل

سڈنی:آسٹریلیا میں بارش جنگلات کی آگ بجھانے میں مدد گار، سڈنی میں شہری بارش سے لطف اندوز ہونے سڑکوں پر نکل آئے۔ چڑیا گھر میں سیلابی پانی داخل ہونے سے جانوروں کو محفوظ مقام پر..

2 دن پہلے

شنگھائی تعاون تنظیم کا اجلاس: مودی سرکار وزیراعظم پاکستان کو بلانے پر مجبور

نئی دہلی:نئی دہلی حکومت رواں برس شنگھائی تعاون تنظیم کے بھارت میں ہونے والے اجلاس کی میزبانی کر رہی ہے، جس میں مودی حکومت پاکستانی وزیراعظم عمران خان کو مدعو کرے گی۔ بھارت شنگھائی تعاون..

2 دن پہلے

بریڈ فورڈ: برطانوی شاہی جوڑے کا پاکستانی ریسٹورنٹ کا دورہ، چٹ پٹے کھانوں، فالودے کی دعوت اڑائی

بریڈ فورڈ:برطانوی شہزادہ ولیم اورشہزادی کیٹ نے بریڈ فورڈ میں پاکستانی ریسٹورنٹ کا دورہ کیا اور فالودے کی دعوت اڑائی۔ شاہی جوڑے نے پاکستانی نژاد باکسر عامر خان سے ملاقات بھی کی۔شاہی خاندان میں جاری..

3 دن پہلے

ٹرمپ نے انتخابی ریلی میں مقتول ایرانی جنرل سلیمانی کو گالی دے ڈالی

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی ایک انتخابی ریلی میں ایران کے مقتول جنرل قاسم سلیمانی پر تنقید کے دوران غیر سفارتی زبان استعمال کرتے ہوئے انہیں گالی دے ڈالی۔ امریکی ریاست وِسکونسن کے..

3 دن پہلے

مقبوضہ کشمیر: سلامتی کونسل کا بندہ کمرہ اجلاس، بھارتی مظالم اور پابندیوں پر بحث

نیو یارک:مسئلہ کشمیر کی صورتحال اور لائن آف کنٹرول پر بھارتی اشتعال انگیزیوں کے حوالے سے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کابند کمرہ اجلاس ہوا، مقبوضہ وادی کی تازہ ترین صورتحال اور بھارتی پابندیوں کے..

3 دن پہلے

ایٹمی ڈیل کی خلاف ورزی:جرمنی، برطانیہ اور فرانس کا ایران کیخلاف کارروائی کا اعلان

پریس:ایٹمی ڈیل کے معاملے پر ای تھری ممالک اور تہران کے درمیان پھر کشیدگی پیدا ہو گئی ہے۔ برطانیہ، فرانس اور جرمنی نے ایران کی جانب سے ایٹمی ڈیل کی خلاف ورزی کے خلاف قوائد..

5 دن پہلے

بھارتی فوج کو افسران کی کمی کا سامنا ہے، آرمی چیف منوج موکند نرونے کا اعتراف

نئی دہلی:بھارت کے نئے آرمی چیف نے اعتراف کیا ہے کہ ان کی فوج کو افسران کی کمی کا سامنا ہے۔ بھارتی بحری اور فضائی افواج میں بھی افسران کی کمی ہے تاہم بّری فوج..

5 دن پہلے

امریکا میں مسافر بردار طیارہ گر کر تباہ، 4 افراد ہلاک

نیویارک: امریکی ریاست مونٹانا میں ایک مسافر بردار طیارہ پرواز بھرنے کے کچھ ہی دیر بعد گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں طیارے میں سوار چاروں افراد ہلاک ہوگئے۔سول ایوی ایشن کا کہنا..

5 دن پہلے